ΠΡΟΦΙΛ ΑΘΛΗΤΗ

Ekaterina Avramova

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ

Η Ekaterina Avramova είναι μια κολυμβήτρια γεννημένη στη Βουλγαρία, συμμετείχε δύο φορές στους Ολυμπιακούς Αγώνες, κατέχει το Τούρκικο ρεκόρ στο ύπτιο και είναι αθλήτρια της Blackwolf. Η Ekaterina (ή Katy) ξεκίνησε την κολύμβηση στην ηλικία των 6 για να ξεπεράσει το φόβο της για το νερό. Με μια πρώην κολυμβήτρια και παίχτρια πόλο για μητέρα και έναν αθλητή handball για πατέρα, η Katy ήταν γραφτό να ασχοληθεί με ένα ανταγωνιστικό άθλημα. Στην ηλικία των 6, η Katy έκλεγε και μόνο στην ιδέα να κάνει μπάνιο, άρα τι καλύτερο από το να υπερνικήσει το φόβο της με την ανταγωνιστική κολύμβηση;

Στην ηλικία των 17, αυτή και η μητέρα της μετακόμισαν από τη Βουλγαρία στο Λονδίνο, κάτι το οποίο έδωσε στην Katy περισσότερες πιθανότητες να εξελιχθεί ως αθλήτρια. Αυτό ήταν ένα σημαντικό βήμα για την Katy, ένα βήμα το οποίο αυτή πιστεύει έπαιξε σημαντικό ρόλο στη διπλή συμμετοχή της αργότερα στους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Η Katy κατέχει όλα τα ρεκόρ Τουρκίας στο ύπτιο και έχει κερδίσει 5 φορές το Χρυσό Μετάλλιο Ισλαμικής Αλληλεγγύης.

ΤΙ ΣΕ ΩΘΗΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΚΟΛΥΜΒΗΤΡΙΑ;

Πέρα από το ταλέντο, θυμάμαι μια μέρα να παρακολουθώ μια τηλεοπτική συνέντευξη με την μόνη Χρυσή Ολυμπιονίκη στην κολύμβηση της Βουλγαρίας. Πρέπει να ήμουν περίπου 11 χρονών. Μιλούσε για το ταξίδι της, τα καλά και τα κακά του. Για τη σκληρή δουλειά και τα συναισθήματα που ένιωθε όταν κέρδιζε ή έχανε. Εκείνη την ημέρα είπα: “Θα είμαι η επόμενη!”. Μου έδωσε έμπνευση ώστε να αρχίσω να ονειρεύομαι ότι θα γίνω η καλύτερη κολυμβήτρια της Βουλγαρίας!”


ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ Η ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ;

Η κολύμβηση για εμένα είναι ένας τρόπος ζωής! Είναι κάτι που κάνω όλη μου τη ζωή και κάτι που κάνω καλύτερα από οτιδήποτε… Λόγω του αθλήματος, μεγάλωσα μαθαίνοντας να είμαι αποφασιστική, να μην παίρνω ποτέ τον εύκολο δρόμο και να έχω όνειρα, γιατί τα όνειρα ΓΙΝΟΝΤΑΙ πραγματικότητα όταν προσπαθείς πολύ για αυτά!”


ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΟΥ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ;

Έως σήμερα έχω συμμετάσχει δύο φορές σε Ολυμπιακούς Αγώνες (Λονδίνο 2012 και Ρίο 2016). Έχω κερδίσει 5 φορές το Χρυσό Μετάλλιο Ισλαμικής Αλληλεγγύης στο Μπακού το 2017. Έχω συμμετάσχει σε τελικό Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος και σε ημιτελικό Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Κατέχω το Εθνικό Ρεκόρ Τουρκίας σε όλους τους διαγωνισμούς στο ύπτιο και κατέχω ακόμα όλα τα Εθνικά Ρεκόρ Βουλγαρίας στο ύπτιο. Κατέχω επίσης ρεκόρ στα Middlesex County και London Regional.”


ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΡΟΠΟΝΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΗΜΕΡΑ;

Σε λίγο καιρό θα έχουν περάσει 20 χρόνια από την πρώτη φορά που μπήκα σε πισίνα. Ως επαγγελματίας, θα κλείσω τα 14 χρόνια τον Αύγουστο.”


ΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ, ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ;

Η κολύμβηση είναι ένα από τα πιο δύσκολα αθλήματα…και όχι μόνο επειδή είσαι μόνος σου.. παρόλο που κολυμπάς και με άλλα άτομα, αλλά και για τα πρωινά και τις πολλές ώρες που πρέπει να αφιερώσεις στην προπόνηση μόνο και μόνο για να βελτιώσεις λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου το χρόνο σου. Όσο δύσκολη και να είναι όμως, εγώ τη λατρεύω! Λατρεύω το γεγονός ότι σε κάθε προπόνηση ωθώ τον εαυτό μου στα όρια και ακόμα παραπέρα. Έχω την τύχη να ταξιδεύω, να βλέπω πολλά διαφορετικά μέρη και να γνωρίζω πολύ ενδιαφέρον ανθρώπους στα ταξίδια μου.”


ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΠΡΟΠΟΝΕΙΣΑΙ;

Η σεζόν μου διαρκεί 11 μήνες, κατά τη διάρκεια της οποίας προπονούμαι κάθε ημέρα (7 ημέρες την εβδομάδα). Τις περισσότερες από αυτές προπονούμαι δύο φορές την ημέρα. Έχω 10 προπονήσεις κολύμβησης την εβδομάδα και ανάμεσα σε 4 με 8 προπονήσεις στο γυμναστήριο (ανάλογα με τον κύκλο προπόνησης).”


ΠΩΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΟΥ;

Ξυπνάω στις 4:30πμ για να είμαι έτοιμη να ξεκινήσω στην πισίνα στις 5:20πμ. Κολυμπάμε έως τις 7:30/8:30 (ανάλογα την προπόνηση) και στη συνέχεια πηγαίνω στο γυμναστήριο για άλλη μιάμιση ώρα για βάρη ή για προπόνηση στο έδαφος. Κάνω 30 λεπτά διατάσεις και δεν φεύγω από την πισίνα πριν τις 10:30πμ. Όταν φτάνω σπίτι τρώω πρωινό και ξανακοιμάμαι για αρκετές ώρες. Η δεύτερη προπόνηση ξεκινά στις 5μμ με προπόνηση στο έδαφος και στις 6μμ στο νερό, μέχρι τις 8μμ

Έπειτα περνώ χρόνο στο σπίτι, τρώω και πέφτω για ύπνο! Αυτό το πρόγραμμα ακολουθώ κάθε Τρίτη και Πέμπτη. Τις Τετάρτες, Παρασκευές, Σάββατα και Κυριακές ακολουθώ μόνο το πρωινό ή το απογευματινό μέρος.”


ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;

Το αγαπημένο μου κομμάτι της προπόνησης είναι όταν δε νιώθω ξεκούραστη και έτοιμη αλλά ξεπερνάω όλα αυτά τα συναισθήματα και κάνω μια πολύ καλή προπόνηση. Για εμένα, αυτό σημαίνει ότι πίεσα τον εαυτό μου, παρόλο που το σώμα και ο νους μου δεν ήταν έτοιμοι και αυτή ακριβώς είναι η διαφορά μεταξύ ενός πρωταθλητή και ενός μέτριου αθλητή!”


ΠΩΣ ΜΟΙΑΖΕΙ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ;

Ως κολυμβήτρια έχω την τύχη να τρώω σχεδόν ό,τι θέλω, με προσοχή πάντα. Κατά την αρχή της σεζόν, το Σεπτέμβρη, συνηθίζω να τρώω περισσότερους υδατάνθρακες καθώς οι προπονήσεις διαρκούν περισσότερο και είναι περισσότερο αερόβιες για αυτό και πρέπει να φορτώσω το σώμα μου και να το προετοιμάσω για τη σεζόν. Όταν φτάνω κοντά στη σωματική κατάσταση που θέλω ή στη μέση της σεζόν, συνηθίζω να τρώω περισσότερες πρωτεΐνες.”


ΤΙ ΣΤΟΧΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΤΟΧΕΥΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΥΧΕΙΣ;

Ο κύριος στόχος μου είναι να κολυμπήσω στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο το 2020. Μέχρι τότε έχω αρκετούς σημαντικούς αγώνες τους οποίους στοχεύουμε με τον προπονητή μου. Η κολύμβηση δεν είναι σαν τα υπόλοιπα αθλήματα. Κάποιους μήνες έχουμε αγώνες σχεδόν κάθε εβδομάδα. Άρα, το να βελτιώσω τους χρόνους μου και να ανέβω στην παγκόσμια κατάταξη μέχρι το 2020 είναι οι καλύτεροι τρόποι να πετύχω τον κύριο στόχο μου.”


ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΕΜΠΝΕΕΙ; ΤΙ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΘΕΣ ΝΑ ΠΡΟΠΟΝΕΙΣΑΙ/ΓΥΜΝΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕΣΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ;

Για να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση συνήθως χρησιμοποιώ ένα απλό παράδειγμα: η επιτυχία είναι σαν ένα ναρκωτικό. Όταν τη βιώσεις για πρώτη φορά δε θες να την αποχωριστείς. Αυτό είναι που με ωθεί να συνεχίσω. Αυτό είναι που με κρατάει ξύπνια όταν το ξυπνητήρι χτυπάει στις 4:30πμ τα σκοτεινά, κρύα πρωινά του χειμώνα!”


ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΥΜΕΡΟ 1 ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΣΟΥ;

Για εμένα η πιο σημαντική συμβουλή είναι: ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ! Όσο κουραστική και να ήταν η προπόνηση μέσα ή έξω από το γυμναστήριο, πρέπει πάντα να βρίσκεις χρόνο για διατάσεις μετά από αυτή! Εάν δεν το κάνεις, όλη η δουλειά μπορεί να πάει χαμένη μια ημέρα λόγω κάποιου τραυματισμού που μπορεί να προκύψει.”


ΠΟΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΣΟΥ ΘΑ ΕΞΕΠΛΗΤΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΑΝ ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΑΝ; (ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ, ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ)

Όπως ανέφερα προηγουμένως, έχω γεννηθεί στη Βουλγαρία, το 2013 άλλαξα τη χώρα εκπροσώπησής μου, στην Τουρκία. Άρα συμμετείχα στους πρώτους Ολυμπιακούς Αγώνες με τη Βουλγαρία και στους δεύτερους με την Τουρκία.”


ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΙΑ ΑΘΛΗΤΡΙΑ BLACKWOLF;

Πέτυχα τα προϊόντα Blackwolf και συνειδητοποίησα ότι ήταν ό,τι έψαχνα σε μόνο 3 απλές συνταγές. Για να λάβω τις απαραίτητες βιταμίνες, πρωτεΐνες και άλλα στοιχεία, χρειαζόταν να πάρω 15 ταμπλέτες και να πιώ 3 λίτρα υγρών, αλλά τώρα με το Blackwolf τα έχω όλα σε ένα!”


ΠΩΣ ΣΕ ΒΟΗΘΑΕΙ Η BLACKWOLF ΝΑ ΠΑΣ ΤΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΣΟΥ;

Η φόρμουλα Blackwolf είναι μοναδική και μου δίνει ότι χρειάζομαι, από την ενέργεια πριν τις πρωινές προπονήσεις έως την αντοχή ώστε να αντέχω τις πολλές ώρες προπόνησης ενώ παράλληλα με βοηθάει στην αποκατάσταση μετά από κάθε προπόνηση. Το να μπορώ να ξαναγεμίζω την ενέργειά μου κάθε μέρα είναι ένα από τα πλεονεκτήματα που μου προσφέρει η φόρμουλα Blackwolf. Το να διατηρώ το σώμα μου υγιές και γυμνασμένο θα με βοηθάει πάντα να βελτιώνομαι και θα με φέρνει όλο και πιο κοντά στην επίτευξη των στόχων μου.”


ΠΟΙΟ ΠΡΟΙΟΝ BLAKWOLF ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;

Το αγαπημένο μου προϊόν είναι το Trail, ένα ποτό Pre-Workout. Μου δίνει μια ώθηση ώστε να ξεκινήσω την ημέρα μου δυνατά!”

ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ BLACKWOLF ΣΗΜΕΡΑ

ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΤΩΡΑ